Sunday, June 12, 2011

Telah selamat bergelar student + cikgu

huhuhuhuhu...semalam adelah tarikh yg ditunggu2 selama ni..nape aku tunggu?
11 jun 2011...tarikh aku daftar sbg pelajar program pensiswazahan guru course maths kat IPTHO...mode pjj...
4thn kena bergelumang dgn idup sbg student n cikgu...mencabar ke?ntahlah..but kna la kuat semangat...
wat smentara waktu ni..lom jmp lg kwn2 dr segamat...nk join diorang..nk travel ke segamat same2...kalu xjmpe geng takpelah..kena la lone ranger nampaknya...

huhuhuhuh....
nape mesti ade sayang kalu takde cinta...
nape mesti ade rindu kalu takde kasih....
nape mesti mengaku single sdangkan diri dah ade yg punye!!
uikss...ape ni..tetibe?
lantak la ape nak jd..ape aku peduli?(garang je bunyi nye...marah ke?)
takde mase aku nk mrah...masing2 dah besar n tau buruk baik sesuatu perbuatan...
andai dia merasa ape yg dia wat tu btul...truskan..kalu rase salah..baik hentikan je...
langit tak selalunya cerahkan...
lagipon wat pe aku nk amik pot dgn mende2 remeh camni..
ade mende yg lbih penting dlm idupku yg perlu aku kejar...
kawin?nikah?pasangan idup?
andai ade yg tercipta untukku..aku redha jika hatinya untukku..andai dia bkn dicipta untukku..aku juga redha sbb jodoh ku dgn si dia tidak termaktub di Luh Mahfuz...


bak kate BFF aku...
just follow the flow...nite...selamat tido...
len kali update lg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brape Jauh Lagi Daa!!