Saturday, June 18, 2011

6 hari tanpa nasi...

ari ni ari ke6 aku diet..6 hari sudah tanpa nasi..cuma mase ari ke5 macam dh langgar diet aku..makan pd tgh mlm..sbb kuar gi melaka..try masakan portugese..huhuhu...kuatkan semangat cik eida..kuatkan semangat...
jgn kalah pd keadaan sekeliling..
ari ni quote aku ialah..
"sometimes we try too hard to be the best..to get the best..but we forget that ALLAH have authority power to do the rest.." isn't it?

walau ape pun yg berlaku ari ni..aku cuba terima seadanya..
berpura-pura kuat n senyum sntiasa..walau dlm ati kadangkala hadir seribu satu perasaan duka...
menangis?mampu ke lagi aku mahu menangis mengenang nasib diri?

aku tewas..
dlm kehidupan..dlm mencari cinta...
tp aku belum tewas dlm kerjaya...dlm mencari ilmu..
semoga ape yg masih tersisa..mampu membuat aku rasa bahagia...

kawan...
terima kasih kerana sudi menemani diri ini
sehingga diri ini lupa bahawa dirinya berada dlm keadaan duka dan lara..
semoga mereka sentiasa mengingati diri ini..

terima kasih..
untuk segalanya..
semoga apa yg masih ada pada diri ini
tidak hilang n kekal selamanya hendaknya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brape Jauh Lagi Daa!!