Saturday, January 28, 2012

Xde ke post entri utk 2012?

xde ke post untuk 2012...
huhuhuhu..dh nak abis januari dah..baru nk post..mood 2012 agak kucar kacir..kena tukar sekolah..kena ajar pemulihan..aku xkisah ajar pemulihan..but the problem is..aku kena ajar kt skolah cina..dh la pemulihan kena ajar murid yg xbrape nk paham bahasa melayu..cabaran besar beb..seyesly..ade sesape nk ajar aku bahasa cina tak?sgt problem bile nk ajar coz dorang xpaham ape aku ckp n aku pon xpaham ape dorang ckp..huhuhuhu...help2..bantuan hayat diperlukan...
abis citer soal kerjaya..nk citer soal ape plak eh...
soal persahabatan?erm..oklah..ape2lah..what are friend for..ape pon yg mereka sbg kwn dh wat kat aku..aku terima dengan redha n hati terbuka...xpe..korang dh wat aku camni..xmustahil 1 ari nnt ade balasan yg pasti..bkn berdendam..jauh sekali..tp berjauh ati..biarlah mereka dgn idup mereka..as long as aku ade kwn2 lain yg mampu wat aku tersenyum n ketawa..
soal percintaan..?
segalanya aku serahkan pada yang lebih berhak..andai udah tercatat di Luh Mahfuz dia yang ditakdirkan untuk aku..aku pasrah n redha dengan ketentuanNya...siapalah kita untuk menghalang..ermm...!!!
semoga 2012 memberi makna yg besar dlm idup aku..!!Insyaallah!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brape Jauh Lagi Daa!!