Sunday, November 27, 2011

Dugaan demi dugaan...tabahkan hatiku..Ya Allah!!

Lama xupdate kat sini..sedih..pedih..duka..luka..sering dtg dan pergi dlm idup aku..
dugaan demi dugaan datang dlm idupku sejak akhir2 ni..

cinta..masih adekah ruang dan pluang utk diri ini memahami erti cinta yang sebenar..erti kasih sayang yg sbenar..kau dtg dlm hidupku utk seketika..kau berikan aku bahagia...dan akhirnya kau tinggalkn aku dgn luka..

setelah ape yang kau buat utk aku..aku sndiri xtau ape punca..di manakah kesalahan aku..kau hilang tanpa bicara..di saat aku perlukn seseorang dlm hidupku..di saat aku perlukn semangat utk diri aku..ko pergi tanpa sebarang pesan..betapa sakit dan peritnya aku rasakan pada ketika itu..

kawan...terima kasih kerana kau sering ada utk diriku..terima kasih sbb kau sudi temankn aku..dengan penuh kepayahan..kau bantu aku utk bangun smula setelah aku kecundang dan tewas dlm cinta...

keluarga..terima kasih utk adik aku sbb sntiasa memberikn aku smangat utk terus memandang dr sudut positif..terima kasih sbb ko kuat utk kakakmu yg lemah ni..terima kasih sbb temankan akak..

sahabat istimewa...sahabat..walau dirimu aku tak pernah kenal siapa..terima kasih sbb sudi jd pendengar yg setia...kehadiranmu meskipun aku tidak pernah kenal dr segi wajah..suaramu dan sikap ambil beratmu terhadap diriku..membuatkan aku yakin utk mengorak langkah kembali setelah jatuh tersungkur..terima kasih..

utk setiap insan yg sentiasa ada utk diriku..terima kasih atas segalanya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brape Jauh Lagi Daa!!