Thursday, July 21, 2011

Jadi Atkiners...

huhuhuhuhu...ari tu aku dh trun dr 83.2kg ke 78.4kg...wow!!!sgt teruja...sgt excited..teruja n excited tu xsame eh..cam same je maksudnya..kan2?
tp wiken ari tu aku gi kuantan....wahhh..smp tgh ari..ade nasi ayam..aku amik ayam je...salad n tomato..ye ye je diet...padahal dlm kete ade 4tingkat mangkuk tingkat berisi makanan...
tingkat pertama:sosej n telur rebus
tingkat kedua:tom yam
tingkat ketiga:ayam goreng ade la dlm 3-4 ketul
tingkat keempat sayur letak sos tiram

heheheheheh....mase lunchtime kt resort tu..kt bwh pny la aku blakon je mkn ayam kan...naik je bilik aku, adik aku n bff aku melantak ar yg mangkuk 2 tingkat tu...mmg dasar mangkuk tingkat je kan...
xabis!!mmg pon then layan citer kt tv..layan hindustan lg...wakakakkaka....then tertido smbil lyn tv..mmg buruk lantak tul aku ni..

ptg tu ade la acara sukaneka...family day la katakan..main2 la sket..then gi swimming pool..terjun ar...ahahahahhahaha...abis terkeluar smua air dlm pool tu...

then mlm tu ade bbq..mkn ayam n daging..pergghhh siap sos blackpepper lg..mantap!!!
mlm tu lepak la mcd..mkn GCB...tp aku mkn leh la dikatakan 1/10 jer koz bff aku yg pny...huhuhuhuhuhuhuu...tp kentang tu aku mkn abis..siot jer....
minum diet coke...huh(tipu nyer diet ni)..siap refill lg..refill ke?lupe la..sowi...coke dh hakiskan ingatan aku ke?

dpt hamper..dpt coklat..mkn2..mkn coklat..mkn goreng pisang..makn chicken rice shop..smua aku bedal kecuali nasi..

hasilnya..aku balik segamat..argghhhh..tidak..berat ku naik...siot jer...xmo2..tipu2...
maka nekad yg ditanam sblum smpai kuantan lg...isnin bersaman 18 july nk start atkins...
maka pg isnin tu aku pon timbanglar....berat aku 79.5kg...ok?brat tk aku?
aku pon memulakan atkins dgn jayanya
hari pertama:mual+loya+pening..coz aku xske minum air masak..huhuhuuhu
hari kedua:pening+loya+kena paksa diri minum air masak
hari ketiga :mcm dh ok sket...
pagi hari keempat aku pun timbang..brat aku 77.9kg...senyum smpai telinga kejap...
hari keempat:aku rase dh ok dpt minum air masak tnpa rase loya..n aku berjaya men badminton slama 2jam...wpon rase sendi lutut aku mcm sakit..siap skipping lg..dpt la dlm 20x skip...(men tipu kire smbung2)

pastu member aku ajak lepak kopitiam..ok...jom lepak
sampai kopitiam aku suh waiter tu isi botol air kesayangan aku dgn air suam sbyk 1liter...means penuh lar...
makan ayam goreng 4ketul tp kantoi sket la sbb ade tepung..wpon aku buang tepung tu kan..xpelah..halal la kan..wakakakakka...wat teori sndiri tak aku ni?

tggu pagi esok la nk timbang...skrg ni mau tido..gud nite olzzz.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brape Jauh Lagi Daa!!