Sunday, April 25, 2010

Salahke?

Salahke kita merindui seseorang yang kita pernah mengharapkan bahagia bersamanya?Salahke kita menyayangi seseorang yang kita pernah bahagia bersamanya? ye..aku tau dia dah buang aku..tp aku tau sejauh mana aku sayang dia..aku tau sekuat mana aku sayang dia...bukan senang nak melupakan..bukan mudah nak melepaskan...yang bercakap senang..tp perasaan ni hanya Allah saje yang tahu...kat sini je tmpat aku nk meluahkan perasaan aku..aku tau dia takkan baca..aku tau dia sendiri pon xtau aku pernah tulis ttg diri dia dlm ni..biarlah..yang penting aku bahagia..walau ape pon yang berlaku...aku tetap aku...biar pedih..biar sakit..life must be go on..cuma aku je yang kna hadapi ape yang aku berdepan skrang...kuatkan semangat aku, Ya Allah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Brape Jauh Lagi Daa!!